Disney's Animal Kingdom

23 juli 2017 - Orlando, Verenigde Staten

Vandaag de eerste dag naar een park. We hebben gekozen voor Animal Kingdom.
'S ochtends zijn we vroeg op gestaan, lekker ontbeten en op pad. Om een uur of half tien waren we in het park. Er is een nieuw deel pas geopend, Pandora waar iedereen meteen naar toe rent dus wij hebben maar besloten om eerst naar de andere delen te gaan.
Fastpass gereserveerd voor expedition everest en kilimanjaro safari dus daar hoeven we niet lang te wachten.
We zijn begonnen met Dinosaur en daarna naar finding Nemo de musical. Inmiddels was het tijd voor expedition everest.
Tussen de middag even lekker gegeten in een van de restaurantjes waarna we onze weg in het park vervolgden. We zijn toch even naar Pandora gelopen omdat we nieuwsgierig waren. Het is zo mooi gemaakt en de rij bij een van de attracties was maar een uur dus toch maar in gaan staan en dat was zeker de moeite waard.
Als laatste zijn we toen naar kilimanjaro safaries gegaan. Een rit in een jeep op zoek naar de wilde dieren en die hebben we genoeg gevonden.

Morgen willen we naar magic kingdom

1. Mirjam bart:
    24 juli 2017
    Goed begin van de vakantie en nog velen te gaan ben benieuwd naar alle verhalen heel veel plezier en genieten met zijn allen groetjes de bartjes