Typhoon Lagoon

24 juli 2017 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Eigenlijk stond voor vandaag Magic kingdom in de planning maar ivm met het hete weer zijn we toch maar naar een waterpark gegaan. Lekker zwemmen.
We waren er meteen bij opening dus snel een plekje gezocht voor de handdoeken en gauw het water in. Reem en de kids zijn meteen een bandenglijbaan in gedoken omdat de wachtrij nog klein was. Daarna zijn Noah en Roxanne samen op pad gegaan door het park en reem, iris en ikzelf zijn de lazy river ingedoken.
Na de lazy river zijn we naar een bandenglijbaan gegaan. Helaas verloor ik daar op het eind mijn bril waardoor er een duiker gehasld moest worden om hem op te vissen.
Tussen de middag even bij een van de restaurantjes even wat gegeten en gauw weer het water opgezocht voor verkoeling.
Reem en Noah hebben zich gezellig naar beneden laten storten en Roxanne en Iris zijn toen een paar rondjes in de lazy river gedoken.
Om een uur of vier moest iedereen het water uit ivm de dreiging van onweer. Dat vonden wij een mooi moment om lekker terug naar het huisje te gaan.
Reem, Noah en ik zijn boodschappen gaan doen en Roxanne en Iris zijn thuis gebleven om alvast te kunnen douchen.
'S avonds zijn we een beetje bijtijds ons bed ingedoken om morgen toch weer een poging te doen om naar magic kingdom te gaan.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lorenzo:
    25 juli 2017
    Heerlijk!!!! En huisje bevalt prima begrijp ik. Top xxxxxxxxxxgeniet er lekker van.
  2. Mirjam bart:
    26 juli 2017
    Het is dus weer een hele gezellige dag geweest lees ik have fun