We zijn aangekomen

22 juli 2017 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen.

Na een lange vermoeiende reis zijn wij op plek van bestemming.
De reis is goed verlopen. Prima vluchten gehad met swiss air en united airlines.
Even spannend of we op washington de overstap zouden halen maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.
Op Orlando de auto opgehaald. Man van de bali verklaarde ons voor gek dat we alles mee wilden nemen in een midsize suv maar toch geen andere gekozen. Helaas in de garage stond er nog maar 1 mid suv waar we het mee moesten doen. Een Kia soul.
Deze heeft idd niet zo veel ruimte achterin dus ff creatief met de koffers maar uiteindelijk hebben we alles erin gekregen. Er gaan een hoop makke schapen in een hok.
Toen op naar ons vakantie stekkie. Dat was makkelijk te vinden. Zelfs nog kunnen inchecken bij het management wat nog open was. Koffers uit de auto gehaald en nog ff snel bij de walmart om 11 uur ' s avonds boodschappen gehaald en wat was het daar nog druk.
Terug naar het huisje en iedereen was zo moe dat we uiteindelijk om half een in ons bed lagen.
Lieve allemaal tot gauw. De foto's volgen